Monday, August 9, 2010

im backkkkk...

Assalamualaikum..da dekat 3 bulan aku x buka blog nie..pe maknanye tu???hehe..mcm perkara yg terjadi dlm masa 3 bulan tu..first of all.. i got the job..tp sbgai pmbanci aje,..but its ok..bnyk pgalamn yg dapat..sgt bnyk..n aku mula mghargainya..n then,my mum kene stay at hospital..saat yg amat mnyedihkan..hnya ALLAH sj yg tau betapa sedih..bimbng..mcm2 lg perasaan dgn apa yg berlaku..but aku kene jd kuat depan mama..walhal..dlm nie sgt lemah..kalo aku xkuat..mama mesti rs sedih..selepas 2minggu kat hospital..Alhamdulillah..mama boleh discharge..aku adalah insan yg happy sgt2..skrg mama makin ok..tp kesan sakit die tu masih xhilang lg..hrpnya mama akn pulih sepenuh..n then..sy teruskan kerjaya sy sebagi pmbanci...pastu dgn sohabat plak kene masuk hutan..aduyaiiii..saat yg agak mencabar..in the same week plak..kene interview utk masuk kpm..Alhamdulillah..dpt laluinya..harapnya kita semua brjaya..this week..teruskan banci..n im hepi sbb die da slamt balik.. :))))) tu aje la yg brlaku..semua tu ada hikmah disebalknya..mmg byk mgajar diri ini..yg penting diri ini tau betapa syg nye aku dekat mama aku..luv u mummmm...

No comments:

Post a Comment