Sunday, August 7, 2011

Assalamualaikum...

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim..maka saya merasmikan majlis come back sy..hehe..lama sudah xmenulis blog ini..kali terakhir adalah bulan may 2010..nie da 7/8/2011..wah..dah lebih setahun..guess wat..sepjg setahun lebih nie..macam2 jadi..dimana btol2 menduga aku sebagai hambaNYA..namun selepas dr dugaan tersebut..satu per satu aku dapat kembali apa yg aku harapkan..itulah kebesaran ALLAH..terima kasih YA ALLAH..aku bersyukur segala nikmat yang diberikan...
last entry aku adalah mengenai mama aku yg masuk hospital sbb sakit..tp skrg..Alhamdulillah mama aku makin sehat.. :) dalam keadaan suka..bulan 8 thn lepas..tok yg aku sygi telah pulang ke rahmatullah.. :'( sedih sgt2...mmg tersa sgt..
18hb10 plak..sohabat aku akhirnya habis latihan di akdemi bomba..Alhamdulillah die dpt jd kadet terbaik keseluruhan..xsia2 join palapes kan sohabat..hehe 30hb10 plak at last..kami telah bertunang.hehe..malu la plak rs diri ini..ekek..ok..itu lah saje..nnt akan ade part2..mane leh cite sume kan..xsuprise la nnt..cume apa yg dapat aku tuliskan disini,jika kita ditimpa kesusahan..jgnla merasakan segalanya telah berakhir..muhasabah diri..dan sentiasa berdoa kepadaNYA..ada hikmah setiap yg berlaku..InsyaALLAH..masih belum terlambt utk aku ucapkan salam ramadhan kepada semua.. :)

No comments:

Post a Comment